Как да поръчаш?

1. Добавете избрания от Вас продукт в количката. След това натиснете “Преключване на Поръчка”. Попълнете задължителните полета във формата за поръчка и натиснете “Поръчване”

2. Можете по телефона на номер 0888720066 или да ни изпратите съобщение на страницата ни във facebook .

Отмяна на поръчката

1.Отмяна на поръчка БЕЗ ДА ЗАПЛАЩАТЕ куриерската услуга, можете да направите като ни се обадите на телефон 0888720066 или на страницата ни във facebook до 16:00 на същия ден. Ако поръчката е направена след 16:00, тя ще се обработи на следващия ден.

2. В случай. че поръчката е обработена и предоставена на куриерската фирма за доставка. Можете да използвате правото си на отказ но, трябва да ЗАПЛАТИТЕ куриерската услуга по доставката и връщането на продукта до Дружеството.

Куриерски услуги

Сайтът използва куриерските услуги за доставки до адрес на фирма Рапидо или Спиди, в зависимост от населеното място на доставката, както и на фирма Еконт за доставки до офис.

Ако потребителят желае доставка с друга куриерска фирма или други параметри на доставка, Опишете тези особености в формата за доставка в поле “Бележки към поръчката” или изпратете съобщение незабавно след поръчване  на страницата ни във facebook

или на телефон 0888720066 в работно време.

Плащане

При подаване на заявката за поръчка на стока, Потребителят следва да избере начин на плащане:

Наложен платеж:

– Потребителят заплаща стойността на поръчката на куриера + сумата за доставка, в момента на доставка на адрес на поръчаната стока или при вземанети й от офис на куриерската фирма.

Плащане с Карта:  Visa, Master, Maestro

-Плащането с карта се извършва на страницата на платежната система  PaySera и гарантира най-високо ниво на защита на Вашите данни. Сайта няма достъп до тези данни. В случаите на връщане на заплатени суми, Дружеството връща сумата в пълния и размер. Потрибитетят не заплаща суми на куруера при доставка.

PayPal:

– При плащане чрез Pay Pal, сумата се превежда по сметка на Дружеството и  потрибитетят не заплаща суми на куруера при доставка

 

Срок за Доставка

– За налични продукти срока на доставка е 1- 3 работни дни в зависимост от отдалеченоста на населеното място и графика на куриерската фирма.

.-За изчерпани продукти срока за доставка е упоменат във страницата на всеки продукт, 7-15 работни  дни, като може да бъде увеличен (3-4 дни).

В случай, че продуктът не бъде доставен в предвидения срок за доставка, потребителят може да се откаже от поръчката преди предаването й на куриер без настъпването на каквито й да било негативни последици. Ако поръчката е вече в куриерската фирма, то потребителят дължи цената на куриерската услуга.

Още в Общи Условия

Цена на Доставка

Дружеството има сключени договори с всички големи куриерски фирми. Дружеството ползва преференциални цени за доставка, които предоставя на своите клиенти.

Фактуриране

Наложен платеж

– Ако потребителят желае фактура е нужно да попълни всички задължителни полета във формата ” Данни за Фактурата”, ако не са попълнени, поръчката се приема , но няма да бъде издадена фактура. Нужно е потребителят да пази разписката от куриерската фирма за направения паричен пощенски превод (наложения платеж) като доказателство за плащането и последващото осчетоводяване на фактурата.

Плащане с карти, Платежни системи и Банкови преводи

-Издаването на фактура е задължително както за Юридически Лица така и за Физически Лица. Без попълване на задължителните полета във формата “Данни за Фактурата”, поръчката неможе да бъде приета за обработка.

-В случай на грешно или непълно попълване на полетата, администратор ще се свърже с Вас на посочения телефон за уточняване на данните.

Връщане или замяна

1)    Връщане

Връщането на стоката означава, че Потребителят упражнява правото си на отказ от сключения договор за онлайн продажба.

Условия за упражняване на правото на отказ на Потребителя от сключения договор за онлайн продажба:

–       Отказът следва да бъде направен в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от деня на доставката на стоката.

–       Потребителят е длъжен да информира Дружеството за своето намерение да се откаже от договора като върне закупената стока или да я замени, като заяви своето решение.

–       Дружеството следва да възстанови платената сума.

–       Стоката следва да се върне на Дружеството в състоянието, в което е била доставена на Потребителя или на посочено от последния лице. Потребителят отговаря за връщането на стоката в посоченото състояние.

–       Адрес за връщане на стоката: град Варна 9000, пазар Владиславово магазин №85, в работни дни.

–       Върната в горепосочения срок стока се приема, само ако са изпълнени едновременно следните условия:

  • стоката е в оригиналната си опаковка;
  • стоката не е употребявана, зацапана или с нарушен вид;

–       Разноските по връщането на стоката са за сметка на Потребителя – съгласно чл. 47, ал. 1, т. 9 от Закона за защита на потребителите; изключение: Потребителят не заплаща разноските по връщането в случаите на констатирани и потвърдени от Дружеството явни недостатъци на стоката.

–       Възстановяване на сумата се извършва в четиринадесетдневен срок от приемане на Стоката на посочения за връщане адрес, по банковата сметка, посочена от Потребителя в имейл за връщане.

За да информира Дружеството за упражняването на правото си на отказ от договора, Потребителят може да използва възможността за комуникация с Дружеството по електронна поща (email) или телефон.

 

Замяна

Всички останали изброени по-горе условия се прилагат и в този случай.

2)    Замяна

Замяната на стоката означава, че Потребителят не се отказва от сключения договор за онлайн продажба, а желае да върне на Дружеството вече доставена му стока поради констатиран от Потребителя недостатък и да получи идентична на върната стока. Потребителят е длъжен да посочи причините за исканата замяна.

Условия за упражняване на правото на искане извършването на замяна на закупена от онлайн магазина стока:

–       Искането за замяна следва да бъде направено в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от деня на доставката на стоката.

–       Потребителят е длъжен да информира Дружеството за своето намерение да замени получената стока, като заяви своето решение на тел. 0888720066 или на електроната поща на сайта. shop@fashionseasons.bg

–       Разноските по връщането на стоката до Дружеството с цел заменянето й с друга идентична стока, както и разноските по обратната (повторна) доставка на стоката до посочен от Потребителя в поръчката адрес, са за сметка на Потребителя.

Потребителят не дължи заплащане на разноските по връщането на стоката до Дружеството с цел заменянето й с друга идентична стока в случаите на констатирани и потвърдени от Дружеството явни недостатъци на стоката.

–       При замяна на стока се прилагат съответно правилата за връщане на стока, описани в пункт II, точка 9.1) от Общите условия, непротиворечащи на описаното в настоящата точка 9.2).

–       Замяната на стока с идентичен продукт се извършва съгласно условията на обикновена (първоначална) поръчка.

–       В случай, че:

  • Дружеството няма в наличност идентичен продукт, с който да бъде заменена върнатата стока, и
  • Потребителят не желае да замени върнатата стока с друга стока,

Дружеството се задължава да възстанови на Потребителя платената от него стойност на стоката в съответствие с правилата по пункт II, точка 9.3) от Общите условия и се освобождава от всякаква друга отговорност.

3)    Правила, приложими и при връщането, и при замяната на стоки:

–       Възстановяването на суми, при наличие на основание за такова, се извършва по начина по който са постъпили, и се извършва в съответствие с разпоредбите, съдържащи се в Общите условия.

–       До момента на предаване на връщаната/заменяната стока на Дружеството рискът от погиването или повреждането й се носи от Потребителя.

–       Върнатата (при упражнено правно на отказ и при искане за замяна)  стока се преглежда, чрез отваряне на получената от Потребителя пратка в присъствието на комисия в състав от двама души. Констатациите на комисията относно състоянието на върната стока са обвързващи за страните.

Специални условия за връщането на някои видове стоки

1)   Стоките трябва да бъдат върнати в техните оригинални опаковки

2)   Стоки:   замърсени, скъсани, парфюмирани, по които са налице видими следи от носене или друга употреба,

Не се приемат за връщане и замяна.